Екшън ролевата игра на студио miHoYo – Genshin Impact е спечелила около 2 милиарда щатски долара в световен мащаб от мобилни транзакции само за една година според организацията за анализ на данни от мобилни приложения Sensor Tower. Приблизително половината от тез пари са натрупани още в първите шест месеца от пускането на играта. Тя беше стартирана на 28 септември 2020 и стана третата най-печеливша мобилна “печатница” за пари в световен мащаб след Honor of Kings и PUBG Mobile.
Голяма част от клиентите на Genshin Impact са от Китай и повече от четвърт от печалбата през първата година (577 милиона щатски долара) идва от китайския пазар на iOS устройства. Дялът най-вероятно е по-голям, тъй като Sensor Tower не проследяват данни от Android магазини от трети страни. Япония е втория най-голям пазар с 23, 7 %, следвана от играчите в САЩ, които представляват 21%.
Genshin Impact е безплатна мобилна игра, въпреки че има привилегии за играчи, които искат да си купят елемента “gacha” . Налична е и за компютър и Playstation 4 и 5.
Превод: [AnBu] Yasmina
Оригинална статия: animenewsnetwork